Extra zekerheid met de alarmcentrale van Trigion helpdesk

Omdat je buren ook wel eens met vakantie gaan

Het is fijn om iemand achter de hand te hebben als je vrienden of buren eventjes niet snel genoeg reageren. Nog fijner is dat als die iemand Trigion is. Dit zijn professionals in veiligheid. Zij hebben met ruim 26.000 medewerkers al meer dan 100 jaar ervaring op bewaking en veiligheid.

Dit wil ik!
Trigion helpdesk

Homies en Trigion – een fijne combinatie

Homies biedt je met Trigion graag wat extra zekerheid. Bij brand of inbraak worden zij aan je alarmgroep toegevoegd en kunnen dan de nodige actie ondernemen.

  • Gaat je alarm af? Een bewaker van Trigions Meldkamer wordt toegevoegd aan je chatgroep.
  • Die bewaker beoordeelt de situatie en geeft instructies aan mensen in de buurt van je huis via de chatgroep.
  • Blijft het stil in de chatgroep? Dan belt Trigion met jou en met de mensen in je alarmgroep.
  • Als het nodig is schakelt Trigion de hulpdiensten (politie, brandweer, etc.) in.
  • Er rijdt een surveillancebusje van Trigion naar je huis om de situatie ter plekke te controleren (alleen bij Homies Max).
Homies opvolg app

Trigion is de grootste én betrouwbaarste

Trigion is compleet gecertificeerd en door justitie in Nederland erkend. Ze hebben jarenlang ervaring met bewaken op afstand en ze zetten daarbij de modernste technieken in. En dáár houden wij van Homies wel van. Jij ook?

26.000 medewerkers

Met meer dan 26.000 medewerkers zijn zij een Grote Vriendelijke Reus die zorgt voor de veiligheid van jou, je gezin en je huis.

Meer dan 100 jaar ervaring

Toen de banden nog van hout waren en de mensen van staal zorgde Trigion al voor veiligheid in Nederland.

Volledig gecertificeerd en erkend

De betrouwbare partij die je moét hebben.

De abonnementen van Homies met Trigion

Met behulp van de verschillende Homies abonnementen kan je zelf kiezen hoe sterk je beveiligd bent. Ga je liever voor extra zekerheid? Kies dan bijvoorbeeld voor Homies Compleet. De professionele meldkamer van Trigion wordt automatisch aan jouw alarmgroep toegevoegd in geval van nood!
Homies Compleet(Meest gekozen)
€ 9,99per maand
Gezinsleden worden automatisch ook gebeld
Direct hulp van de Homies Buurtkring
Alarm overal gemakkelijk bedienen via de app
Professionele meldkamer van trigion logoaltijd stand-by
Inschakelen hulpdiensten doortrigion logo
Homies Max
€ 19,99per maand
Gezinsleden worden automatisch ook gebeld
Direct hulp van de Homies Buurtkring
Alarm overal gemakkelijk bedienen via de app
Professionele meldkamer vantrigion logoaltijd stand-by
Inschakelen hulpdiensten doortrigion logo
Opvolging mobiele surveillance doortrigion logo

Deze vragen zijn ons vaak gesteld

...en daarom geven we er hier alvast antwoord op. Scheelt weer.
  • Wat is het verschil tussen hulpdiensten en mobiele surveillance?
  • Met hulpdiensten bedoelen we politie en brandweer. Mobiele surveillance is in dit geval de bewakingsdienst van Trigion.

    De politie of brandweer rukken alleen uit als een ooggetuige ter plekke of een erkende meldkamer kan bevestigen dat er iets aan de hand is bij jou thuis. Als niemand in je netwerk een kijkje kan nemen bij jou, dan stuurt Trigion een surveillancebusje langs om de situatie te beoordelen. Die staat binnen 5 minuten voor je deur.

  • Wat is het verschil tussen het Homies Compleet en Homies Max abonnement?
  • Bij beide abonnementen krijg je de meldkamer van Trigion die 24/7 voor je klaarstaat. Bij Homies Max wordt er ook direct een surveillancebusje van Trigion naar je huis gestuurd als het alarm afgaat. Gewoon een extra stukje zekerheid dus.
  • Wanneer voegen jullie de meldkamer toe aan mijn alarmgroep?
  • Als er bij alarm niet binnen 1 minuut iemand in je chatgroep reageert, dan komt Trigion in actie.
  • Komt er dus iemand van Trigion langs als mijn alarm afgaat?
  • Ja! Tenminste, als je voor Homies Max hebt gekozen.
  • Wat doet de alarmcentrale van Trigion nou precies?
  • De meldkamer probeert telefonisch in contact te komen met jou, als eigenaar van het alarm. Lukt dat niet, dan probeert Trigion 1 van de personen uit je alarmgroep telefonisch te benaderen. En als dát dan ook niet lukt, dan schakelen zij politie of brandweer in.