Algemene Voorwaarden

  1. Wat bedoelen we met…?

    Wij/ons: Homies. Homies is een handelsnaam van Achmea Services N.V., statutair gevestigd in Amstelveen, KvK nummer 34136016 Achmea Services N.V. behoort tot de Achmea Groep.

    Jij/jou: Degene die via www.homiesalarm.nl een bestelling plaatst.

    Installateur: Het bedrijf dat het product levert en installeert bij jou.

  2. Voorwaarden

    1. Deze voorwaarden gelden voor elke overeenkomst die wij sluiten. Heb jij ook algemene voorwaarden? Dan gelden die niet.
    2. Is een bepaling in deze voorwaarden in strijd met de wet? Of is een bepaling om een andere reden nietig? Dan blijven de overige bepalingen gelden.
    3. Wij mogen de voorwaarden altijd wijzigen. Heb je al een bestelling geplaatst en wijzigen wij daarna de voorwaarden, dan gelden de oude voorwaarden. Tenzij de nieuwe voorwaarden voordeliger voor jou zijn. De ingangsdatum van de voorwaarden lees je in de titel.
    4. Het gebruik van Homies is voor personen boven de 18 jaar. Ook het deelnemen in de groepsapp is voor personen boven 18 jaar. Wanneer toestemming is gegeven door de ouders, is het mogelijk dat minderjarigen deelnemen aan de groepsapp.
  3. Prijzen, betaling en levering

    1. Deze voorwaarden gelden voor elke overeenkomst die wij sluiten. Heb jij ook algemene voorwaarden? Dan gelden die niet.2.2. Is een bepaling in deze voorwaarden in strijd met de wet? Of is een bepaling om een andere reden nietig? Dan blijven de overige bepalingen gelden.
    2. Wij mogen de voorwaarden altijd wijzigen. Heb je al een bestelling geplaatst en wijzigen wij daarna de voorwaarden, dan gelden de oude voorwaarden. Tenzij de nieuwe voorwaarden voordeliger voor jou zijn. De ingangsdatum van de voorwaarden lees je in de titel.
    3. Het gebruik van Homies is voor personen boven de 18 jaar. Ook het deelnemen in de groepsapp is voor personen boven 18 jaar. Wanneer toestemming is gegeven door de ouders, is het mogelijk dat minderjarigen deelnemen aan de groepsapp.
  4. Retourneren

    1. Wil je het product toch niet? Dan kun je ons dat binnen 14 dagen na ontvangst van de bevestigingsmail laten weten. Je kunt de koop dan kosteloos annuleren. Neem daarvoor contact met ons op. Bestaat je bestelling uit meer producten? Dan gaat jouw bedenktijd van 14 dagen in nadat het laatste product van uw bestelling aan je geleverd is.
    2. Annuleer je je bestelling? Dan stuur je het product ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking naar ons terug. De kosten voor het terugsturen zijn voor jouw rekening. Als jouw zending niet of niet voldoende is gefrankeerd, dan accepteren wij de retourzending niet.
    3. Hebben wij het product ontvangen? Dan storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening.
    4. Is de termijn in 4.1 afgelopen? Dan is de koop definitief en kun je die niet meer annuleren.
  5. Documentatie en instructie

    1. Zijn voor de aangeboden producten productbeschrijvingen en gebruiksaanwijzingen beschikbaar? Dan ontvang je die bij het product dat wij leveren.
    2. Wij zijn niet aansprakelijk voor fouten of onvolledigheden in de bijgeleverde productinformatie of gebruiksaanwijzingen.
  6. Garantie en aansprakelijkheid

    1. Op de geleverde goederen wordt 2 jaar garantie verleend door de leverancier.
    2. Is het product defect en valt dit binnen de garantie? Dan bepalen wij hoe de schade wordt hersteld. Dit kan ook betekenen dat wij het product of een onderdeel vervangen of het aankoopbedrag terugbetalen. Bij herstellen van de schade, welke achteraf niet tot garantie terug te voeren blijkt, zullen de kosten volledig aan u in rekening worden gebracht. In de volgende gevallen is er geen sprake van garantie:
    3. Er is geen sprake van garantie:
      • als er sprake is van normale slijtage van het product;
      • als de originele orderbevestiging/factuur niet meer bestaat, is veranderd of onleesbaar is gemaakt;
      • als gebreken zijn ontstaan doordat het product niet is gebruikt waar het voor bedoeld is;
      • als beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid, of nalatig onderhoud.

      Blijkt bij het herstellen van de schade dat de oorzaak niet valt onder de garantie? Dan zijn de kosten in verband met het herstel voor jouw rekening komen.

    4. Wij zijn nooit verplicht tot betaling van schadevergoeding (in welke vorm dan ook). Behalve als er sprake is van opzet of grove schuld van ons. Als wij om welke reden dan ook wel schade moet vergoeden, dan zal de vergoeding nooit hoger zijn dan het aankoopbedrag van het product.
  7. Aankoopveiligheid iDeal

    1. De gegevens die je aan ons doorgeeft voor de betaling, worden versleuteld. Dit betekent dat alleen onze computers de informatie kunnen lezen. Na ontvangst van de betaling worden jouw gegevens direct beveiligd doorgestuurd naar de bank.
    2. Wij slaan geen betaalgegevens op.
    3. Wij adviseren je om je aankoopbevestiging goed te bewaren. Die ontvang je na je online bestelling per mail van ons.
  8. Cashback

    1. Jij ontvangt van ons een persoonlijke link. Geef jij die link door aan familie, vrienden of bekenden? En worden zij via die link ook klant van Homies? Dan ontvang jij 10 euro per aangebrachte klant.
    2. Je ontvangt van ons een e-mail bericht als jouw persoonlijke link gebruikt is.
    3. Het bedrag maken wij binnen 6 weken na de installatie van het product bij de door jou aangedragen klant naar je over. Wij betalen het bedrag op het bij ons bekende bankrekeningnummer.
    4. De Cashback actie is niet geldig i.c.m. andere acties. Aanbiedingen van bijvoorbeeld woningcorporaties kunnen dus expliciet niet gecombineerd worden met deze actie.
  9. Auteursrecht

    1. Producten of diensten die door de wet worden beschermd op het gebied van auteursrecht mogen niet worden nagemaakt of gekopieerd. Behalve als dit is toegestaan door de wet.
Terug naar homepage